Δασκάλα ΣΤ2 (47ο Δημ.Σχ. Ηρακλ) : Τελάκη Σοφία

Δασκάλα ΣΤ2 (47ο Δημ.Σχ. Ηρακλ) : Τελάκη Σοφία
Δασκάλα ΣΤ2 : Τελάκη Σοφία

Σκέψεις και συναισθήματα από την επίσκεψή μας στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού


Όταν φτάσαμε στην Κνωσό μας περίμενε η ξεναγός μας που την έλεγαν Χριστίνα.Η ξεναγός μας μίλησε για τον Άρθουρ Έβανς που είχε ξεθάψει την Κνωσό. Μας έδειξε και την προτομή του. Είδα ένα ανάκτορο κατεστραμμένο. Επίσης, είχε πολλές πέτρες κολλημένες στο έδαφος.Είδαμε μία εικόνα που είχε πολλούς άντρες να κουβαλάνε ρυτά.Αργότερα είδαμε το δωμάτιο του βασιλιά και της βασίλισσας. Ο θρόνος του βασιλιά ήταν πέτρινος!!! Είδαμε και τέσσερα τεράστια πιθάρια με πολλά χερούλια να τα κρατάνε πολλοί άνθρωποι. Και τέλος, ξεναγηθήκαμε εκεί που γινόταν θέατρα και γιορτές, όπως τα ταυροκαθάψια.

Μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η εκδρομή.Θα μου άρεσε να ζούσα μαζί τους, διότι όλα όσα έχω ακούσει ή έχω δει μου φαίνονται πολύ ωραία!!!


                                                               Λυδία